tisdag 27 oktober 2009

Tisdag kväll

Hej svejs!
Ja då sitter man här :)
Försöker spara ihop lite energi, har flera pyssel saker som jag skulle vilja göra.
(Men tror att det finns en energi tjuv, JOBBET)
De är liksom inte som vanligt på nå vis :(
Men lustan har jag, få se om tiden oxå vill komma.
Nu har de varit så där ½ knasigt väder, ibl sol ibl regn.
Men de är härligt när solen tittar fram, då får man sån lust.. !
Jag har andra saker som skulle behöva göras, som att få bilen att funka till 100%, för nu är de nog bara till 78%, så ska den in på ombesiktning.
Ja så är de väl andra saker oxå, men nee de blir bara de
nödvändigaste för tillfället.
Men jag har mina planer, få se om jag åter kommer till de ;)
Nu är kl 22 och jag ska fundera på vart sängen är.
De är ju jobb i morron igen.
Kram så länge!

Inga kommentarer: