lördag 25 april 2009

Söndag

Jaha, då är det söndag och jag har Hulken här då Mia jobbar.
Hämtade han i går kväll.
Han har sovit med mig hela natten. Så mysigt.
Nu försöker jag få tiden att gå, inte kul att vänta.
Därav som blev det lite uppdatering här.
Ledig 2 dagar, så man får passa på att njuta, sen är det en arbetsvecka igen med 5 pass.
Tänkte försöka att rota lite ute, men har liksom inte kommit dit.
Vill göra så mycket annat oxå.
Har äntligen fått lite taggtråd, men tyvärr inte rostig som jag ville ha från början,
men ja ja alltid en början.
Kommer kort bara jag fått till de.
Kul Fia att du gillade ljuspåsen, klart jag ska fixa en åt dig oxå.
Men vet inte riktigt var du ska ha för färg osv.
Men det löser sig nog.
Ja solen skiner och det är såå skönt ute, nu märks det verkligen vart vi är på väg!

Inga kommentarer: