måndag 2 mars 2009

Mars

Ja nu är det mars månad och jag tycker att det känns som lite VÅR är på G =)

De är mycket snö och kallt till å från, men dom stora vägarna börjar komma fram och de är ett tecken till förändring till det bättre.

Ja, så va de andra förändringar, som min bil.
Som fortfarande står i garaget och behöver ha hjälp.....
En speciell bil, då ska de ju oxå vara speciellt att få tag på reservdelar, phu.

Har jagat broms belägg i en vecka nu, för dom jag köpte först va naturligtvis FEL.
Men i dag fick jag äntligen tag på nya.
Hoppas nu att allt funkar när det ska monteras.

Vill bli av med min lilla Golf, och åka Mazda istället. Men tur att jag inte har sålt Golfen än, för då har jag inte kommit till jobbet bla.
Men snart så kan den bilen få tjänstgöra hos någon annan. Kommer säkert att sakna den, för den har varit rolig att köra och billig att äga.

Ja i dag har jag varit med min mamma å hennes gubbe till "sjukan", då han har opererat sej och ska in på torsdag igen för en lite större op.

Vet inte hur många ggr jag har kört på dom... Men kan jag så gör jag det.
På torsdag när vi kör dit han så ska mamma och jag göra FALUN =)
Ska bli kul.
Men jag måste hålla i "plånken" för den här månaden har ju bara börjat och jag har redan gjort flera Tradera fynd.

Men jag är en som är rätt nöjd med att få handla med ögonen, så de ska nog funka.

Nu har det börjat snöa igen =( men det är inte kallt som tur är.

1 kommentar:

Unknown sa...

jag hoppas detgår bra med operationerna för dina föräldrar.ja bilar är ett elände ibland. ska besikta våran 23 mars sen så säljer vi den. den är för stor för oss. en volvo 460.ja man får hålla i plåmboken.har oxå extra utgifter denna månad bla klippning och vaccinationer på devin. nu ska jag slappa. ska upp tidigt till röntgen i morrn. med ryggen och höftbenet.