söndag 8 mars 2009

Helg.

Jaha då är det söndag.
Jag har nu jobbat 2 av mina 3 nätter, ska bli skönt att få sova ikapp sen.
Ja trotts jobb så har jag varit lite flitig oxå.
Sydde 2 ljuspåsar i går, blev riktigt bra.
För jag har inga mått eller mönster att gå efter.
Bara en bild i mitt huvud att så ska de bli att se ut.
Ja jag är sån, har mina bilder och så försöker jag knåpa ihop något av de.
Riktigt spännande om de blir bra eller inte.
Så en tog jag med mej till jobbet, vi är riktiga värmljus dyrkare där.
De är lyktor å skålar här å där som lyser.
Såå mysigt.
Nu väntar jag på att kycklingen ska bli klar, är rätt hungrig.
Sen blir det dusch och iväg till jobbet igen.
Har hunnit med ett par tvättmaskiner, en promenad och så
Tradera så klart =)
De va den här helgen de.

1 kommentar:

Unknown sa...

ja vad duktig du är att sysselsätta dig trots att du jobbar.här är det vårväder soligt 5+. ska äta lunch. gå ut en prommis med devin innan vi åker till jernvallen på bandy.
ha en trevlig söndag.