torsdag 11 december 2008

Ny bil...

Jaha hittade en bil på nätet... ingen ny men den blev ny för mej.

Ja jag har alltid velat ha en svart bil med tacklucka å de har jag nu.

Så onsdag och torsdag kväll har jag fixat lite små detaljer, men det återstår en del.

Märkte i går att kylarsystemet skulle behöva en omgång, men klockan va så mycket så de fixade jag i kväll, och då fick jag veta varför de är SÅÅ dålig värme i bilen.... termostaten är trasig.

Men i morron fredag ska jag till Västerås så då får jag springa in på biltema.
Sen vill jag byta kamrem.... har nämligen kört sönder den på mina 2 senaste bilar och kan bara säga att jag hade tur med dom. Hela motorn kan braka om det vill sej illa. Törs inte utmana ödet på den här.

Är annars så nöjd, den går som ett skållat troll, hahaha Synd att det är vinter, är ju lite feg av mej då det KAN vara halt.

Hoppas hinna med att lägga ut annons på Golfen i helgen, men som vanligt så är det trångt med tid. Jobbar natt hela helgen och så ska vi försöka få upp panelen på lördag och söndag får vi besök en stund.

Ja det ligger på hela tiden, men för det mesta så är det kul saker som är på G!

Ne nu är det kväll här men hunden vill ut innan sängen ropar högre på oss!

Inga kommentarer: