fredag 19 december 2008

Jaha

Ja då är det fredag och man har jobbat i natt.
Nu är man iaf "ledig" tills på måndag, och då har man massor att göra så klart.

Golfen ska små fixas lite så jag kan lägga ut annons, de ska väl städas lite oxå.
Så ska de innan dess sågas å spikas de lilla som nu är kvar.
Därefter så är det heldag på jobbet på måndag, tog sem på tisdag så då blir det att stressa runt som en galning för att få ihop allt som skulle ha varit klart för längesedan..... julklapparna!!

Ja de kan bli så här när varken de ena eller det andra räcker till.

Jag är ledig jul afton och juldagen men sen brakar det på med jobb fr-sö.

Hoppas på att få lite lugn och ro dom 2 lediga dagarna, känns som det behövs.
Blir inget farande runt till nära å kära vad jag vet. Alla har såå fullt upp, men lite klapp utdelning ska jag ifa iväg på.

Sen ska jag äta och mysa mej vid tv-burken tror jag.

Undra om Mia har tapetklister....?? Har pratat lite om att EV fixa till de sista hos henne på söndag. Hmmm det visar sej hur det slutar. Tiden ska ju räcka till oxå.

Inga kommentarer: